Salam Perkenalan.....

Salam 1 Malaysia...

Blog ini adalah sekadar untuk berkongsi minat dan juga ilmu dalam bidang perternakan dan juga hobi saya dimasa lapang...

Sekadar penuhi masa terluang weekend dan jgk berkongsi idea dan teknik2 pembiakan dari kawan2 semua...

Dalam Spesis PARROT...Sekarang saya dh ada English Budgie, American Lutino Budgie, Fisher and Black Mask Luv Bird, Red Rump, Lutino & Black IRN dan Sun Counure...

Untuk Spesis Ayam...Ada Ayam Serama dan Ayam Bantam Silver....

Bagi Hobi terbaru...Burung Merpati...ada dari jenis Pigmy Pouter, Norwish pouter, Capuchi, German Beauty Homer, Chinese Owl, Lahore Kuning, Thai Laugher dan Red American fantail....

Tuesday, December 15, 2009

Ayam Serama Ku,...



ini adalah induk pertama ayam serama saya...dlu mmg dh berkecimpung dlm area ni...tp disebabkan smbung belajar so kne brenti r...dan sekarang...barulah dapat kumpul blk ayam serama ini....hehehe...

kedatangan ahli baru dlm seminggu ini buatkan saya hapy...teringin tgk mcmane anak aym ini membesar....adakah lbh hebat dari ayah die ke x.....tp kalo ader yg berminat tok amek sepasang anak ayam ini boley jer....hehehe....kira harga kawan2....

insyaallah..jika ader kelapangan saya akn postkan setiap bln tntg pembesaran/tumbesaran ayam serama saya ini....hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

Followers

WaRiSan_KeLaTe Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template