Salam Perkenalan.....

Salam 1 Malaysia...

Blog ini adalah sekadar untuk berkongsi minat dan juga ilmu dalam bidang perternakan dan juga hobi saya dimasa lapang...

Sekadar penuhi masa terluang weekend dan jgk berkongsi idea dan teknik2 pembiakan dari kawan2 semua...

Dalam Spesis PARROT...Sekarang saya dh ada English Budgie, American Lutino Budgie, Fisher and Black Mask Luv Bird, Red Rump, Lutino & Black IRN dan Sun Counure...

Untuk Spesis Ayam...Ada Ayam Serama dan Ayam Bantam Silver....

Bagi Hobi terbaru...Burung Merpati...ada dari jenis Pigmy Pouter, Norwish pouter, Capuchi, German Beauty Homer, Chinese Owl, Lahore Kuning, Thai Laugher dan Red American fantail....

Sunday, August 15, 2010

Ini adalah gambar xterbaru sangat la...saya suka panggil die sibuta...hehehe...sekarang dah beransur menunjukkan gaya die as seekor ayam jantan...hehehe...well kitakan tgk gaya die slps sbln dua ni....( untuk informasi...saya pernah postkan foto ayam ni dlu...masa die ank cikit la...)
Anak ayam ini adlah antara koleksi di rumah saya jgk....terlalu awal unutk komen...bg saya..boleyla...hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

Followers

WaRiSan_KeLaTe Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template