Salam Perkenalan.....

Salam 1 Malaysia...

Blog ini adalah sekadar untuk berkongsi minat dan juga ilmu dalam bidang perternakan dan juga hobi saya dimasa lapang...

Sekadar penuhi masa terluang weekend dan jgk berkongsi idea dan teknik2 pembiakan dari kawan2 semua...

Dalam Spesis PARROT...Sekarang saya dh ada English Budgie, American Lutino Budgie, Fisher and Black Mask Luv Bird, Red Rump, Lutino & Black IRN dan Sun Counure...

Untuk Spesis Ayam...Ada Ayam Serama dan Ayam Bantam Silver....

Bagi Hobi terbaru...Burung Merpati...ada dari jenis Pigmy Pouter, Norwish pouter, Capuchi, German Beauty Homer, Chinese Owl, Lahore Kuning, Thai Laugher dan Red American fantail....

Wednesday, August 4, 2010

Baka dari Rumah



Salam 1 malaysia,

sudah lama xmenjenguk blog ini...hehe...ape yang saya nk kongsikan disini adalah mengenai anak ayam serama saya...baka dari induk yang saya postkan disini xlama dlu...seblm ni anak dier xsempat simpan...yang sekor ini plak yang lbh2 dari org pileh jer...sayang buta sebelah mata sbb mase kecik2 dlu buas sgt...dok gadoh2 jer....tp xper...ternyata die xmenghampakan...hehe...

ayam ini lambat siap...dan sekarang ini baru buat perangai....pape hal...kepada kawan2 yang mahir...lesyla komen ek....

0 comments:

Post a Comment

 

Followers

WaRiSan_KeLaTe Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template